Ο υπόγειος ποταμός στις Φιλιππίνες – ένα νέο φυσικό ζήτημα του κόσμου

καταλήξαμε στο κόστος 14 θαυμάσιες ημέρες στο El Nido καθώς και δεν είδε μείωση της βροχής. Η κατάσταση του καιρού ήταν θεαματική, τα ηλιοβασιλέματα εξαιρετικά, η κατάδυση καθώς και η αναπνευστήρα εξαιρετική, καθώς και το περιφερειακό ρούμι ήταν νόστιμο! Ήταν μια ιδανική πόλη. Δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ανάπτυξη, δεν ξεπεράστηκε με τους τουρίστες, οι ντόπιοι ήταν φιλικοί, καθώς είχαν αρκετές ανέσεις ταξιδιώτη για να μας κρατήσουν ευτυχείς.

Παρόλο που δεν μείναμε σε κανένα είδος των θέρετρων Palawan, μας άρεσε το σπίτι μας στο El Nido. Περάσαμε τις τελευταίες δύο μέρες να κολυμπούμε σε μερικές από τις καλύτερες παραλίες των Φιλιππίνων, να περιπλανιούνται στην πόλη, να απολαμβάνουν καφέ καθώς και γεύματα στο αίθριο μας καθώς και να χαλαρώσουν. Είχαμε κάποιες τεράστιες ημέρες ταξιδιού μπροστά μας, καθώς σίγουρα χρειαζόμασταν να ξεκουραστούμε.

Έχοντας πρωινό στο αίθριο στο Cliffside Cottages

Ένα από τα πολυάριθμα πανέμορφα ηλιοβασιλέματα πάνω από την παραλία El Nido

Από το El Nido, πήραμε ένα minivan στην πόλη χρηματοδότησης του Puerto Princesa. Ήμασταν εκεί πριν, όταν πρώτα φτάσαμε στο νησί Palawan, καθώς και για άλλη μια φορά μείναμε στο Dallas Inn. Είχαμε κάποια μέρα στην πόλη πριν πετάξουμε στην Κουάλα Λουμπούρ. Είχαμε ακόμα να δούμε το πιο πρόσφατα ονομάστηκε φυσικό ζήτημα του κόσμου, ο υπόγειος ποταμός και οι σπηλιές του Palawan. Επειδή είχαμε κάποια μέρα να αφιερώσουμε, επιλέξαμε να δούμε ότι αυτό το θέαμα ήταν η καλύτερη ιδέα.

Κάναμε τη μέθοδο μας στην εταιρεία που πωλούσε τις άδειες, καθώς και λίγο απογοητευμένο για να δει μια ένδειξη στην πόρτα που δηλώνει “γεμάτο μέχρι τις 15 Μαΐου 2012”. Μόνο 600 άτομα την ημέρα επιτρέπεται να μπουν σε αυτό το φυσικό ερώτημα καθώς και προφανώς δεν θα είμαστε ένας από αυτούς. Ωστόσο, δεν προσφέραμε τόσο εύκολα. Πήγαμε στο γραφείο καθώς και μετά από μερικά κουτάβια σκύλου, μερικά “αλλά ήρθαμε όλη η μέθοδος από τον Καναδά για να το δούμε”, καθώς και οι γυναίκες που γκρεμίζουν πίσω από το γραφείο μας έδωσαν ένα διάλειμμα καθώς και μας πρόσθεσε η λίστα. 602 ενεργοποιήθηκαν εκείνη την ημέρα.

Το επόμενο πρωί στις 6:30 ήμασταν επάνω, καθώς και να έχουμε το τηγανισμένο πρωινό αυγό πριν να επιλεγεί για το ταξίδι μας στην πόλη Sabang για να δούμε το ζήτημα του κόσμου. Είχαμε αρκετά μεγάλες προσδοκίες σε αυτή την περιοδεία. Έχουμε δει κάποιες εκπληκτικές σπηλιές στην εποχή μας, δηλαδή το Grotto Jeita στο Λίβανο καθώς και το σπήλαιο Bora στην Ινδία. Ωστόσο, επειδή είναι τώρα ένα θαύμα, θεωρήσαμε ότι θα έπρεπε να είναι αρκετά καλό. καθώς και ήταν. Είναι ένα από τα μακρύτερα υπόγεια ποτάμια στον κόσμο, το νερό τρέχει με ολόκληρη τη σπηλιά που υπονοεί ότι πήγαμε μαζί του με βάρκα.

Η είσοδος στο σύστημα του Underground River

Το ταξίδι Bangka στην είσοδο του υπόγειου ποταμού
Το σπήλαιο έχει μήκος 8 χιλιομέτρων, ωστόσο οι τουρίστες έχουν μόνο τη δυνατότητα να δουν τα πρώτα 1,5 χιλιόμετρα. Οι σταλαγμίτες καθώς και οι σταλακτίτες που έφτασαν από το ανώτατο όριο στο πάτωμα καθώς και το δάπεδο μέχρι το ανώτατο όριο ήταν τεράστιες. Υπήρχαν νυχτερίδες σκασίματα καθώς και πετούσαν γύρω, σαφώς ενοχλημένοι που είχαμε διαταράξει τον ύπνο τους.

μία από τις πολυάριθμες νυχτερίδες μέσα στη σπηλιά

Εκτός από τον φακό που είχε ο βάρκας, ήταν μαύρο. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι ομάδες έχουν μόνο τη δυνατότητα να πάνε στα πρώτα 1,5 χιλιόμετρα, ωστόσο προσπαθούν να προστατεύσουν το σύστημα σπηλαίων. Αφού είδε σχηματισμούς που εμφανίζονται σαν τον Ιησού, ένα κερί με στάχτη κερί καθώς και μανιτάρια, κάναμε τη μέθοδο μας πίσω στο φως στην είσοδο της σήραγγας. Αυτό που το έθεσε εκτός από άλλους που έχουμε δει είναι η αλήθεια ότι υπάρχει νερό μέσα καθώς και μπορείτε να ταξιδέψετε με βάρκα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, αν συγκρίνουμε τους σχηματισμούς που διατηρούσαν εκείνους της σπηλιάς στο Λίβανο, δεν συγκρίνει απολύτως. Κατά τη γνώμη μου, ήταν πραγματικά τακτοποιημένο, ωστόσο δεν αμφισβητεί αξίζει τον κόπο. Ενδεχομένως τα άλλα 6,5 χιλιόμετρα της σπηλιάς είναι αυτό που το έθεσε εκτός από άλλα συστήματα σπηλαίων, ωστόσο τα 1,5 χιλιόμετρα που βλέπουν οι τουρίστες σίγουρα δεν συγκρίνεται με τους Jeita Grotto καθώς και τις σπηλιές Bora.

Επίσης, επιλέξαμε να φτάσουμε σε ένα ακόμη σκάφος καθώς και να πάμε με ένα φυσικό μαγκρόβιο. Ήταν μόλις μακριά από τον πρωταρχικό δρόμο, ωστόσο, μετά από 3 λεπτά που βρισκόταν στο σκάφος, αισθανθήκαμε εντελώς απομονωμένος σε ένα άγριο, κατάφυτο δάσος.

το δάσος μαγγρόβιων

Ο θόρυβος των αυτοκινήτων καθώς και η μυρωδιά της πόλης παρείχαν μέθοδο στις εμφανίσεις των ζώων, καθώς και της οσμής του φρέσκου, της ζούγκλας, καθώς και της υγρασίας που εκτοξεύονται. Ο βάρκα μας βρήκε μερικά φίδια καθώς και μια μεγάλη κυψέλη καθώς και εξήγησε για το οικοσύστημα που διατηρεί αυτό το τεράστιο δάσος. Δυστυχώς, η τεράστια Python που συχνάζει τα κλαδιά κοντά στον ποταμό φοβήθηκε από τις έντονες βροχές από το NIGHT πριν.

συγκολλημένο φίδι κατά μήκος των όχθη του μαγγρόβιου

Κάναμε τη μέθοδο μας πίσω στο Puerto Princesa, καθώς και μια νόστιμη σούπα με ζυμαρικά του Βιετνάμ πριν φτιάξουμε τη μέθοδο μας στο μικρό αεροδρόμιο. Ήμασταν σε μια βραδινή πτήση προς την πόλη του Clark, λίγο έξω από τη Μανίλα. Αυτή η πόλη είναι κατανοητή για την πορνεία της και τη γενική αδυναμία της, ωστόσο, εκεί όπου οι πτήσεις του σχεδίου του προϋπολογισμού αφήνουν από. Ανακαλύψαμε ένα υπέροχο ξενοδοχείο καθώς και για ύπνο. Ήμασταν στο τερματικό πτήσης για άλλη μια φορά το πρωί για να πάρουμε μια πτήση 4,5 ωρών προς την Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία. Το αποτύπωμα άνθρακα δεν ήταν το μεγαλύτερο τελευταίο διάστημα, ωστόσο είναι η καλύτερη μέθοδος για να περάσετε τις Φιλιππίνες (οι τιμές είναι παρόμοιες με το λεωφορείο) καθώς και στην αγορά για να φτάσετε πραγματικά στο αρχιπέλαγος, η πτήση είναι απαραίτητη.

Πετώντας έξω από το Clark στην Κουάλα Λουμπούρ

Από τις 5 εβδομάδες μας στις Φιλιππίνες, 2 από αυτές δαπανήθηκαν επιθυμώντας τις καταρρακτώδεις βροχές να σταματήσουν. Ωστόσο, οι άλλες 3 εβδομάδες ήταν τέλειες. Κάναμε μερικούς νέους φίλους, φάγαμε μερικά νόστιμα φαγητά, οδήγησαν σε μερικές από τις πιο συναρπαστικές μεταφορές ακόμα, είδαμε μερικά από τα καλύτερα ηλιοβασιλέματα που πήγαιναν ποτέ σε μερικά εξαιρετικά νησιά. Υπάρχουν πολλά περισσότερα για να δείτε εδώ. Σίγουρα θα πρέπει να επιστρέψουμε σε αυτή τη συναρπαστική και διαφορετική τοποθεσία μια μέρα … ελπίζουμε σύντομα!.

επιβιβάζοντας την πτήση προς την Κουάλα Λουμπούρ

μαζική κυψέλη

Ο βάρκα μας για το ταξίδι με τα μαγκρόβια

νόστιμο μεσημεριανό γεύμα στο ταξίδι του ποταμού – φρέσκο ​​τόνο, χοιρινό, κοτόπουλο, σαλάτα καθώς και ρύζι

εμείς στον υπόγειο ποταμό

μια σαύρα οθόνης κοντά στην είσοδο της σπηλιάς

Ένας πίθηκος κοντά στην είσοδο του σπηλαίου

Η είσοδος, φοβεροί σχηματισμοί βράχου

Χαχα, είμαστε έτοιμοι να πάμε!
Οδηγός backpacking του προϋπολογισμού στις Φιλιππίνες

Οπως αυτό? Κάντε το! ;

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.